Videoinlägg snart, pe prepared!

DATUM: 2012-05-10 | TID: 09:06:07 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Yessir! Håller på att göra videoinlägg, får frågor på bloggen, kommentarer som jag inte kan acceptera osv... Dampelidamp! Har även fått lite frågor på facebook som jag tänkte svara på, så det kommer bli nice.
~ Vet inte varför, men kan inte acceptera kommentarer ~
Dom syns inte hela tiden kommentarerna heller, bara i typ 2 sek sen upptaderas sidan och dom försvinner. Förjävla irriterande, så jag tänkte svara i ett videoinlägg som sagt.
Jag har inte bloggat pga mycket privat, som ni inte ska behöva lägga er i eller ta del av. Men snart är jag back on track igen förstår ni! Då blire nice ;)
Grejjen är den att jag inte försöker få så mycket negativ stämning på min blogg, jag vill inte blogga om att mitt liv suger för det var inte därför jag skaffade en blogg från första början? andra ska inte tycka synd om mig och tycka att jag har det jobbigt för skitsaker som alla går igenom inom tonåren.
Haha, men nu blev det lite cpinlägg, wie
Men ni får ha det super, ska fortsätta på videoinlägget!
XOOOOXOOOOo

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0