LISTA BROR HHIHIIHIHHI

DATUM: 2012-07-27 | TID: 02:57:14 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
VEM
Vem är i rummet med dig? - min gris
Vem önskar du var med nu? - en till gris
Vem fick du senast sms av? - marcus
Vem av dina släktingar står du närmast? - öh ingen tror jag
Vem ska du träffa idag? - moa
Vem ringde du senast? - moa
Vem saknar du? - för många
Vem vet mest om dig? - moa o jenny

VAD
Vad åt du senast? - en äcklig sallad.
Vad har du på dig just nu? - pokemon tröja och stringisar, oha
Vad hör du just nu? strip med chris brown
Vad har du på fötterna? - tår
Vad för sjukdom hade du senast? - ormbett? eller
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Jaaaa det ör hon <3
Vad ska man göra för att imponera på dig? - gilla mig.
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - reta folk
Gjorde du vid den här tiden för ett år sedan? - jag sov säkert

VAR
Vart går din drömresa? - typ varmt ställe
Var är din mobil? - på mina tuttar
Var har du köpt tröjan du har på dig? - fick den av elina
Var handlar du mest? - lidl, hihhhihi
Var är din mamma just nu? - i rummet bredvid

HAR
Har du några piercingar? Vart? - öronen. oh g
Har du provat droger? - nej
Har du piercat dig själv någon gång? - ja hihi
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - vet inte
Har du något stort ärr? - ja på armbågen
Har du blivit jagad av polisen?- neeeeeeeeeeeeeeeeej?
Har du varit kär på riktigt? - jaaajajaja
Har du sagt jag älskar dig till någon?- Ja hihihihi
Har du allt du önskar dig? - nästan

HUR
Hur är du i skolan? - fett duktig!!!!!!!!!111
Hur många har du varit tillsammans med? - HEMLIS! nej men orkar inte räkna, 3 seriösa tror jag
Hur ser du ut? - jag har ögon, hår, tår, fötter, osv
Hur svarar du i telefonen? - beror på vem.. oftast typ heii.
Hur ser folk dig tror du? - cpstörd
Hur var du som person för två år sedan? - jag vill inte prata om det, tack
Hur var du som person för ett år sedan? - osäker på livet typ

ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? - skulle inte banga på att byta med någon
Är du singel? - haha ja
Är du beroende av nikotin? -
Är du kort? - Nej längst i stan
Är du snygg? - FETT SNYYYYYYYYYYGGGGGGG
Är du kär? - vet inte tror det typ
Är du åksjuk? - aldrig, nixnix
Är du helsvensk? - ja fast typ kvarts finsk !
Är du allergisk mot något? - labradorer som heter vera
Är du bra i skolan? - bäst
Är du vidskeplig? - jag är allt

SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - ja fett känd
Skulle du kunna vara ihop med en kriminell? - ja om han va bra i sängen
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? - lätt
Skulle du vilja tatuera dig? - jaaa
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - tungan när jag är 15 <3<3<3<3<3
Skulle du kunna adoptera? - lääätt skulle inte palla föda
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? - beror på vem ju
Skulle du kunna vara med i en dokusåpa? - Ååååh jaaaa !
Skulle du kunna donera bort ett organ? - bara inte tuttarna
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - ja
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - ett finger max typ

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0