heres a love story i gotta tell lala

DATUM: 2012-07-20 | TID: 01:22:45 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
jag är typ såhär hungrig klockan ett på natten, och jag drack nyss en cola. hypehypehypehype
lyssnar på rihanna, hon är söt <3
Är fett avis på alla som är på gothia.. får lite panik, vill också. alltså nej jag är fan jätte avis, vill också! härligaste veckan i mitt liv, lätt. 2010 eller 2011 tror jag, glömt. sjukt bra var det iallafall
nej nu kom det danslåt
tänker på gothia disco
NEEEEJ ALLTSÅ ÅÅÅÅÅÅÅH! får panik
jag skulle äga det där jävla discot. och strula med allt som rörde sig
nej usch det skulle jag inte
snusk !!!!!!!1
tchetchetchetche, gustavo lima evoy seeee nej venne haha jag är kul med mig själv ojoj
elina underhåller på kik, det är ganska bra det iallfall
någon jävle facerpaar mig på facebook, orkar ainte riktigt bry mig men aa

bara så alla vet, jag är ingen adder. jag blir facerapead. OKEJ !? fuck this jag orkar inte, han skriver i chatten också vill inte längre.
moa om det är du kan du ju förbereda dig på 2 snabba
men jag ska typ äta nu hejdp


hahhahaha har bara gamla bilder på denna dator, jag dör vad söt jag va hahahahahha men typ 2010 , det va då jag var på gothia. sådär gick jag runt man ba alltsååååååå.. cutiepie <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0