hej bby vgd

DATUM: 2012-07-03 | TID: 21:56:18 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
jag har fett ont i beneeeeeeeeeet, ser asvidrigt ut eftersom det är helt blått. har nämligen fått ett ormbett för ca en vecka sen imorgon.
mysipyyysi
tittar just nu på tv och ska sova. ska upp tidigt imorgon, fick nämligen äntligen tid på extend som jag velat ha hur länge som helst. färgning och klippning, woopahoopa.så efter imorgon kommer jag inte ha orange/brunt/rött/blont hår, jippie kayey!
jag hatar pollen btw
smsar med max och marcus just at the moment, max är så jävla rolig så jag tror jag pissar på mig. hahahah
kan tyvärr inte säga vad han säger eftersom han är otroligt grooooov hahhaha , men jag ska kissa nu så puwzzh
omg fett söt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0