Baskien!

DATUM: 2012-07-09 | TID: 23:00:27 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer

Hahah rubriken hahah fett trött Har vart hemma hela dagen. Eller nu ljög jag, va vid den coola lekplatsen som är bredvid mig också med Moa och jesper.. Va helt osminkad mjukisar och hela skiten, en fet finne vid näsan också. Shit vad söt jag va, helt otroligt!i kom fram till att Jesper är mulatt, jävligt snyggt jeppebooooi! Lyssnar på gamla låtar och håller på att smådö, iiiiih Messar ned Edwin Matcus och Max nu så fullt ös medvetslös måste svara på alla saker nu. Roligt inlägg. Jag är rolig. Mitt liv är roligt. Inget sv. Det där är riktigt sant och jag kör sneknullad skrivning 10000 <333


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0