MEN HEJSAN!

DATUM: 2012-05-20 | TID: 17:29:35 | KATEGORI: Ida | 2 Kommentarer
TJOOO!
Inte bloggat på hela helgen, inte haft lust, wie ~
Orkar inte berätta om helgen heller. Igår var jag och Moa hos filippa med Johan och Axel, vi tjillade.
Alltså finns inte så mycket att säga. Moa och jag har också vart med Wille lite. Alltså aa. Dom senaste dagarna har vart supertchill vilket har vart hur skönt som helst, jag är alltid så jääävla trött. Vettefan varför hihi !
Min hund har börjat följa efter mig. Creepy shit. Men söt är hon ibland iallafall.
Nu ska jag ta och göra lite saker, typ städa rummet. Ni får ha det bra! 
BLÖTKYSS
ser fett förvånad ut. älskart hahahahahhaha fredut

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad fina ögon du har :)

2012-05-20 @ 21:00:53
Postat av: Anonym

jag vill ha dig!

2012-05-21 @ 19:52:15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0