hola amigos!

DATUM: 2012-05-01 | TID: 09:44:25 | KATEGORI: Ida | 1 Kommentarer
Vill inte prata om gårdagen, satan vad fel allt gick
Tjo bröder och systrar! Ligger just nu i min säng och chillar galet.
Kommer inte få gå ut idag, så det blir väl till att ligga hemma och softa.
Tänkte köpa urbanears. GAAASHW!
Fast vet inte vilken färg..
Förut ville jag ha lila eller oranga, men nu när jag har rött hår så vill jag ha vit, svart eller blåååå.
Så vilken tycker ni!?
Har så sjuk beslutsångest. heh :c
Eller så köper jag koss!
Vet ikke. Ikke. Ikke.
Men snart ska jag köpa löshår också! Röööött. omnomnom
Igår shoppade jag också med min vän moa och fick 3 nya plagg till garderoben!
Det blir foton på dom senare...
Nu får ni ha det så bra! Bild kommer senare till inlägget, powszh

Kommentarer
Postat av: David

Hej bra att du fortfarande kan din spanska. kanske lite konstigt att jag meddelar dig här men emma och carro var inne på din blogg medan vi hade lektion. Tyckte att det skulle vara kul och bara säga hej. Hoppas allt är bra där och hoppas att det går bra med din spanska Ha det bra! :)

2012-05-01 @ 21:11:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0