hejhej dudu jag kan bli din flickväään

DATUM: 2012-05-22 | TID: 11:32:55 | KATEGORI: Ida | 2 Kommentarer
WIE, livet är grejt at this moment !
Vet dock inte varför, är bara glad lalalala.
Igår var jag med Jenny, vi satt hemma och spelade LoL och skypade med Alex och Elin.
Mysiga människor jag är vän med, wie.
Efter 2 LoL matcher gick jag och Jenny till ica nära och köpte chips, marabou och cola. Jävlar vad tjockt...
Vi satte oss mitt ute i skogen och käkade, filosoferade.. Pratade, ja. Allt det man brukar göra som kvinna!
Sjukt mysigt!
Sen gick jag hem ensam, kall, ledsen. Nej tvärtom! Fast ensam var jag, hihi.
Fast hemma åt jag pastasallad, gjorde matteläxan och spela LoL och skypade med Alex och Dennis.
Skooooj!
Idag ska jag ha innebandy match, skojjigt det också.
Sen har jag lovat kalle att spela LoL med han också.
Wie, kul dag måste jag ju säga, hihi

Kommentarer
Postat av: Evelina

Var med i min frågestund på min blogg vetja! Det skulle betyda mycket ifall du gjorde det :)

2012-05-29 @ 14:09:59
URL: http://mittlivsomevelina.devote.se
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

fin blogg!

2012-05-29 @ 17:13:20
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0