grattis mikaela !

DATUM: 2012-05-30 | TID: 15:47:25 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Sitter just nu i min fjortis rum och ska snart till och städa.
Mikaela Linnea Hollgren blir idag fjorton somrar. Väldigt gullig om jag får säga det själv, grattis grattis!
Idag efter skolan gick jag, Moa och Mikaela till Moa. Där gjorde vi typ ingenting, först så satte vi vatten i blommor och sen tog vi en jaaraaa. Nej men vi chillade lite sådär smått coolt.
Efter ett tag, vid typ 14.00 så kom Hanna, Hanna och Alexandra med 10 cheeseburgare och tomtebloss som inte funkade! HHAHAHH bäst finisar.
Video kanske kommer sen, jag är inte så bra på att filma så att vet inte om den är värd att lägga upp.. Hihi
Men okej. Nu har ni ett inlägg, weiho.
Ska börja blogga mer igen, men nu ska jag och mickis städa så soo long !
XOXO / GOSSIPGIRL Nej men a. hade
kaosig bild

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0