Badat

DATUM: 2012-05-17 | TID: 18:20:41 | KATEGORI: Ida | 2 Kommentarer
Det blev ingen stan mina mannar! Det blev så att Willemannen kom hem till Moa när vi satt och käkade, och moa behövde hämta hennes övergivna cykel så vi drog till Björknäs med Vera och Emma ( 2 hundar.. ) och hämtade cykeln. Sen badade vi!!! WIEEE! fan va häftiga vi är! Typ stencoola.
Men efter vi hade badat så gick jag hem för Moa skulle på ridning. Nu sitter jag här i min ensamhet och skypar med Alex.
Han är ganska rolig, helt okej sådär.
Nejdå, han är bauntaball.
Kanske ska ut efter maten och träffa mina fina kompanjoner igen, om jag orkar. Jag är väldiiiigt trött faktiskt, så aaaaaaa. Men det är ju fint väder ute så det kanske är värt det..
Nu ska jag äta, så vi hörs senare!
XOXOXOXOOXOXOXooooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så söt

2012-05-18 @ 10:46:46
Postat av: JoHaN

snygg bild ida! jag är också trött, men titta, nånting har vi gemensamt iallfall!

2012-05-18 @ 19:34:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0