Yesterday

DATUM: 2012-03-17 | TID: 09:13:26 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer

Tjenareeee, igår var sjukt chill med min älskade Moa och älskade Johan! Mina änglar, ååh. Aja, Moa och jag käkade i stadeN på pizza hut med min mor och låtsaspappa, asmyysigt faktiskt :') min mammsen <3 men efter vi hade käkat så GICK vi till Londonviadukten och typ var hur jävla igång som helst! Sen aa.. Men sen när vi kom till centralplan så träffade vi några från skolan, typ oliver, Gustav, Simon.. Aah glömt namnen på boysen! Men sen sprang vi vidare hem till mig och ringde till Johan. Vi mötte honom vid IP och försökte göra brasa i skogen, men misslyckades. Hahah omg.. Efter det gick vi till skolans lekplats och typ snackade ett tag, mysigt. Mrn sen kom det massa folk dit och vi orkade inte så vi stack hem till miiig. Det var najs. Vi tittade på mina gamla kläder och shiit, och jag gjorde Johans hår Turkost hihih. Men sen följde vi honom en bit hem och på vägen så kom Fabian och hans kompisar å vi snackade typ lite sen gick vi vidare med johan. När vi kom hem så somnade vi nästan på en gång, härlig fredag. <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0