Kommer alltid att vara där

DATUM: 2012-03-24 | TID: 11:09:52 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer

Ida jag vet att det är svårt nu men vi har varandra. Vad som än händer så kommer jag stötta dig i allt vad du gör. Vi behöver varandra min fina Ida älskar verkligen dig. Du kom in i mitt liv fort och du var den där pusselbiten som fattades. Du har lärt mig att jag ska lyssna på mig själv och ingen annan och jag kan inte tacka dig tillräckligt för allt du har gjort. Jag är inte den som visar känslor i första hand men du har fått mig att ändra mig du har hjälp mig att hitta mig själv. Jag hoppas att du vet att jag älskar dig och det är starka ord för mig och du är min syster utan tvekan allt du har gjort mot mig kommer du få tillbaka. Du är så fin. Jag älskar dig allra käraste syster.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0