Igår

DATUM: 2012-03-18 | TID: 14:55:07 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer

Gårdagen var vääldigt lyckad! Jag och Moa vaknade hemma hos mig och jag var typ mens. Nej men jag var skitsur typ hela morgonen.. Iallafall, senare drog vi oss till Jonte. Vi va ute ett tag sen gick vi hem till honooom (: vi tog det bara lugnt liksom mannen! Men sen drog vi och mötte upp Fredrik och Ture och köpte korvbrööd. Coolt va? Men seen for vi till Fredrik som bor sjukt jävla naaajs! Vi lyssnade på musik, tittade på Nickelodeon och spelade ki-nect. Ajuste, olleman kom lite senare också! Men efter allt det där så drog jag och Moa hem och käka tacos hos henne. Vi var typ skitstressade för vi skulle hinna tillbaka till Fredrik med 8 bussen så vi typ hade panik hela tiden. Men vi hann. Iallafall till bussen och när vi var hemma hos Fredrik så hade Anton kommit dit också, naaajs! Vi typ försökte shuffla och hela faderullan men det gick inte så bra.. Aja, sen typ aa.. Så hade vi korvätar tävling. Gissa vem som vann?!?! JAG vann fagguts! Hihi. Men senare kom alvin, Samuel, och Eddy också! Haha lyckad kväll måste jag ju säga.. Lyckad helg överhuvud taget 💗


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0