Euphooooriaaa

DATUM: 2012-03-11 | TID: 18:05:39 | KATEGORI: Ida | 1 Kommentarer
Tjenare !
Det blev inga tidsinställda inlägg för att jag är slö, och moa och jag tog inga bilder förutom gräsligt fula, så ni får leva utan bilder denna gång ;o
Men iallafall.
Helgen har vart helt amazing. Det där tjejen alltså, god. En puzzelbit i mitt liv som alltid har behövds..
Kom hem för ett tag sen, lyssnar på euphoria.. Brukar inte titta på melodifestivalen, men såg iallafall finalen. Låten är bra, men för en annan andledning.. älskling hihi.
Men lsogkaoskdg.
Ska fan vara glad nu, hela dagen har jag vart sur och irriterad av en enda andledning.
Fan vad allt kan ändras, igårkv. så var jag typ poff asglad över honom och allt och idag
så typ  vadfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Men aajja,
moa.. i fredags, mua !


hahahahahhaha skäms..

Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-03-11 @ 21:36:44
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0