paus

DATUM: 2012-06-10 | TID: 22:23:57 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
tänker ha en fet bloggpaus! orkar inte blogga mer, that's it.
Det händer annat i livet, saker som man vill lägga till i bloggen men inte kan.
Blogggen ska ju handla om ens liv, aight? Men jag kan inte lägga in ens hälften av mitt i bloggen.
You dont know anything about me, wohaa.
tänkte dock bara lägga in en liten låt.. jag älskar fan honom. starkt med äkta ord, åhååååå !
vet inte varför just den här låten, den får mig att bli kissnödig typ och jag lyssnar på den just nu så varsågod
baaaaaaallonger och strutsar!
JUSTJÄVLAR, jag va på strutsfarm igår med mitt hatobjekt håkansson moa!
skoja, jag älskar dig freakbitch :')
MHM , ha det bra men helst inte bättre än mig, hihi.
Nej ha det bäst förfan! sommarlov och allt.
ost, pusshej

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0