liten pytteuppppppptaddddeeee

DATUM: 2012-06-15 | TID: 20:12:39 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
jag är stentuff som inte har någon dator hemma, så hej en kort upptade.
under sommarlovet har jag lekt med massor av mina kompisar, kärlek till sommarloov !
Just right now är jag hemma hos mickisen med moisen.
Vi ska snart ner till bagarn, mosien säger att eddy &co kanske ska vara där så ska vi leka där med dom antagligen.
fett gulligt jaowbreajkdsofhaöklsdfhaöksdfj.
Egentligen mår jag faktikst gaanska konstigt, såhär dåligt men bra men det är sommar så va glad cpcpcpcp :D:D:D:D:D:D
Igår va jag med jenny lina martin och och och linus. vi typ käkade donken och lekte lite sådär smått coolt.
Men orkar inte blogga mer älsko, puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0