fuck it im young

DATUM: 2012-06-30 | TID: 19:33:10 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
kul att vara hemma, jävligt skoj!
det ungefär första man får är som ett slag i magen, men det är lugnt mina mannar. tänker fan inte sitta och deppa ihop för en jävla kille som vet exakt vad han gör för att göra mig ledsen. fuck it im young !
har haft det grymt bra med min handi, lite synd bara att jag fick ett ormbett men det va chill för jag va på hugget ändå, baha
sitter just nu och ska äta, vill inte äta. inte hungrig.
vill bara meddela alla att nya blogg.se suger :* och att jag inte har en katt längre. min mamma ville inte ha henne. hejdå smulis!
jomen livet rullar annars, fett skoj
nu ska jag dansa. på mitt golv. ensam.
hejdo
hahahah fett söt för typ 3 år sen, ska nog satsa på blond igen!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0