14 aka fjortis

DATUM: 2012-06-21 | TID: 08:39:56 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer

Grattis Ida, 14 fucking somrar idag, wuuhu!

För er 10-20 stycken som fortfrande klickar in på min blogg ville jag bara säga att jag fyller år idag, och jag åker upp till mitt saknade land imorgon för att träffa alla där och fira midsommar. På måndag kommer Moa upp till mig och då jävlar gör vi finnbacka osäkert! Haha älskling.. Hon är ful men det får man fan ta och stå ut med.
Just nu ligger jag i min säng, har precis blivit smått firad. Fått ett par Urbanears, köpte ett par förut men dom gick sönder efter 2 veckor. Kung! (y)
Fick ett forumkort på 400 också, puder och puderborste. Utmärkta presenter om jag får säga det själv, tack så mycket pappa och Anna! <3
Mitt öra gör ont. Mycket ont bajs.
Vi hörs, kanske kör något såhär konstigt inlägg sen igen. Hihi jag har en blogg när jag har lust liksom :')
PussiiiisioOs


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0