Igår

DATUM: 2012-01-05 | TID: 11:37:19 | KATEGORI: Ida | 1 Kommentarer
Igår var det ganska awesome.
Först åkte jag hem till jenny för hon inte orkade lyfta sitt ärsle och åka hem till mig. Men det gjorde inget, först spelade vi sims och sen spelade left 4 dead 2. Det var kuuuul. Fast sen typ helt random kommer martin och knackar på fönstret, så vi går ut och träffar patrick, linus, martin och martin! :) trevligt ska jag säga att det var.
Vi gick till orminge centrum och käkade, eller dom åt pizza och jag och jenny åt på kinan. Men dom kom när dom hade ätit upp hihi.
Men iallafall,
Efter det gick vi hem till Martin och lämnade den andra Martins dator ,sen gick vi ut igen.
Sen åkte jag typ hem för jag var skittrött. Hade legat uppe till 5 man ba åååååh smart du äääär
är typ sjuk också, heuheu
harrebra.

Kommentarer
Postat av: Jenny tha monster

Jag orkade, hade bara inget att åka på ..

2012-01-06 @ 17:26:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0