Genom åren gullisar

DATUM: 2012-01-19 | TID: 10:15:25 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
2008
Åh, kommer ihåg som igår.
Nej, inte så bra kanske. Men jag hade precis gjort slut med en kille, philip, som jag hade vart tillsammans med i två år. Var inne på datan very mucho och skaffade bilddagboken. Ibörjan av 2008 var jag bara ett barn, som ni kanske ser. Sen hände det nått när jag blev nära vän med Tea. Jag trivdes jättebra med mig själv, kände mig snygg osv när jag sminkade mig. Fick mycket uppmärksamhet och typ " Du ser verkligen itne ut som en 98! " osv.

2010
"Fjortisperioden" höll i sig. Jag skippar 2009 för 2009 var likadant som 2008.
Jag bråkade jättemycket med min halva om att jag hade förändrats, osv. Lyssnade jättemycket på sofijah, mådda allmänt fjortis. Nej men typ, deppade ihop ibland. Hade nästan ingen kontakt med min familj överhuvudtaget, satt enbart på rummet. Hela tiden, sa knappt hej till dom när jag kom hem. Dom saknades, och när jag itne hade dom eller Jenny visste jag inte vart jag skulle ta vägen.
Jag var dessutom på G med en kille som hette marcus, sen helt plötsligt så blev jag tillsammans med en som hette Isak. Kan inte efternamnet på någon av dom nu. Men jag gillade egentligen marcus mer än isak, bara attm arcus bodde längre ifrån. Marcus började dissa mig eftersom han såg det som ett svek antagligen.

2011
Oj, 2011 var inte det bästa året i mitt liv. Jag var väldigt osäker på mig själv, när jag hade tröttnat på fjortisstilen ganska snabbt. slutet av 2010 så tröttnade jag på fjortis. Men iallafall, jag hade många olika stilar. Hade också rosa hår engång. Jag ville först vara som min syster josefin. Som har utstickande stil men ändå mode. Och framför allt hennes egen stil. Det försökte jag med, men trivdes aldrig i den stilen. Så, sen ett tag var jag "skatetjej". Vet inte vad det heter, men jag skatade och hade fyrkantiga färgade klockor, shorts och stor uppknäppt skjorta. Keps, allt sånt. Jag trivdes jättebra med det, tills jag ramlade på min skateboard fick hjärnskakning och stort sår i huvudet. Då la jag av.
Då blev jag decora ett tag. Rosa hår då, uddakläder, skoja inte... haha. Tröttnade väldigt fort på det. För jag visste inte riktigt hur jag skulle klä mig, så då körde jag sen på den stilen jag har nu. vet inte riktigt vad det är, men jag trivs som fan med mig själv nu och ahr hittat mig själv.
har inga bilder från 2011 än så länge, men det kommer.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0