chenis blogg

DATUM: 2012-01-10 | TID: 19:22:49 | KATEGORI: Ida | 1 Kommentarer
tjolahopp
idag har jag vart med moa, gustav, hampus, mickiiisen, och hanna .
vi hade det trevligt! skulle till forum köpa byxor liksom woopeli.
När vi typ knappt kom in i forum så träffade vi william, adrian, nils, och 2 andra dudes som jag inte vet vad dom heter.
Juste, anton också.
Men vi typ snackade lite och sen så gick vi skjilda vägar i forum,
moa gick och köpte byxor och skumtomtar.
Jag köpte en poni. (<3)
Sen typ sa vi hej till isak, vidar, henke och någon mer dude som satt med dom.
Jag ba skröt om min poni ba tja, jag har köpt en poni broders.
Nej men mer, " OMG HAR DU SETT MIN PONI ISAK!??!? ÄR DEN INTE FIIIIEN!??! "
svar: " jo jätte fin ida.. "
:')
sen så stack jag, moisen och mickisen till orminge centrum.
vi va där typ 20 minuter sen kom hennes mor och hämtade dom och jag gick hem.
ta det inte fel, jag bor nära orminge centrum... hah ;o
så nu kom jag hem. tjozis.
blir nästan rädd vad gammal bild ..

Kommentarer
Postat av: isakheterjag

haaaa lol

2012-01-10 @ 22:21:35



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0