abc... what's next?

DATUM: 2012-01-09 | TID: 20:05:27 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
skola imorgon, tagga <33333333

Hah. Ja, idag var jag med Oliver, Moa, Hampus och Gustav.
Det började med att jag gick ner till Orminge centrum och mötte oliver,
sen kom moa med bussen så vi mötte henne.
Då gick vi till grillen och moa köpte en stor pommes,
sen väntade vi på gurra och hampus.
gurra kom efter ett tag, typ 5 minuter,
men hampus tog aslång tid på sig den jäveln.
Men när han kom tog vi bussen till Moa och hade det förjävligt kul!
vi var där typ hela dagen och dansade , ahha älska !
im sexy and i know it untzuntz
men vi smällde smällare också, lekte med hårspray, mousse..
haha, ;o
men sen åkte jag till donken köpte happy meal, ville få en pony, men omg
fick en ful hund istället. Den från rio, nivet?
omg besviken. trodde jag skulle få rainbow dash jag ba OMGOMGOMGGOMGMOOMG!
sen ba ahtja fula leksak, så jag frågade om jag kunde få en pony istället men dom hade ingen.
cp donken.
önskemål om att lägga in lite normala låtar på bloggen, så varsågod.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0