You don't know youre beutiful ~

DATUM: 2012-02-19 | TID: 19:44:44 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Tjenare mannar!
Dagen har varit underbar. Vet inte varför, har bara vart bra liksom.
Sitter och tittar på min älskling Harry ♥
Nej men seriöst, snygg jaajamen.
Det var iallafall sjukt jävla kul att gå runt och ge ut flygblad till olika folk i forum med mina kära emma och carro! :)
Carro är så sjukt oblyg så det är konstigt. Hon kunde liksom gå till vem som helst och klappa den  på huvudet och typ " här, ta den här så blir det bra. " haha :')
Iallafall, en kvart innan jag var klar med det så kom mickisen! Hon tyckte jag va söt.
Nej, det första hon sa va fan vad ful du är. Men jag älskar henne ändå liksom :o
Men vi var där typ 10 minuter efter jag hade slutat, sen så åkte vi hem till mig och drogade one direction. Jag älskar harry. Punkt slut liksom :)

dagens outfit:
säg att jag är söt

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0