Standard

DATUM: 2012-02-28 | TID: 11:51:45 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Sitter med Moa Håkansson och softar.
Vi har gjort oss iordning och ska antagligen ut snart. Jag vill äta på donken idag.
Igen.
Igår var det en bra dag, måste jag ju säga.
Såg på The Exorcist igår. Höll på att ta livet av mig..
Asså, filmen är inte så läskig. Jag vet,
men när jag var sex år så spelade jag The Maze och kunde inte sova i min egna säng förns jag var 9.
Så nu vet ni det!
Usch.
Medans Jonte och Moa satt med varandra så skrev jag med min vän i ena hörnet av soffan. han är massor med fin.
Aja, vid elva gick vi hem och det var kallt. eller nja, det var ganska varmt men ändå.
Moa var typ konstig.
Nej skojadeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hon är fin
aja, orkar inte det här inlägget börjar bli konstigt nu..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0