Min mage, åh

DATUM: 2012-02-15 | TID: 12:26:04 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Min mage typ sprängs. orkar inte, det har vart så i tre dagar. Ipren hjälper inte, det gör det bara värre. Och ibland försvinner det, men sen typ poff är det tillbaks.


Så, iallafall. Jag gick hem från skolan. Vi skulle bara ha 2 lektioner till, så jag kände javisst. Tråkigt att skippa idrottsprofilen, alla härliga människor som går på det, men jag skulle ändå bara vara grinig så jag kände det är nog ingen idé. Ska börja satsa på bloggen faktiskt, när jag får min skoldator. Bloggar just nu på min syster dator, brukar blogga på pappas iPhone. Skriver konstiga inlägg som jag knappt själv kan läsa.. Ska fanemej ta och bättra mig!
Igår var det alla hjärtans dag, pappsen behövde hjälp med Iggy så jag gick hem, var hos pappsen ett tag, sen hämtade jag Iggy, myste med min lillebror. Shit, när jag inte är hos pappa vet jag inte vart jag ska ta vägen utan min lillebror. Utan honom skulle jag antagligen vara deprimerad just nu, men när man ser på honom. Hans ögon som säger att jag är hans syster som inte har gjort något fel, det värsta jag har gjort är att sagt " ajaj, iggy inte röra ".
Ska finnas för honom ända tills jag dör. Jag lovar. Pinkie-Pie promise.
lovar jag.
Knasigt inlägg, jag vet.
puss
Brother from another mother.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0