Mannen!

DATUM: 2012-02-23 | TID: 19:37:14 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Jo, min dag har vart bra.
Först har det gått otroooligt fort i skolan liksom, poff!
Men dessutom har jag haft det hur kul som helst på lektionerna,
mår så jävla bra nu när det börjar bli vår.. hur härligt som helst!
Men på idrotten åkte vi skridksor, jag hade inte ens min jacka på mig liksom och det var varmt.
Och jag kan itne säga att jag är så aktiv på isen direkt.. Suger på att åka skridskor :c
När jag hade åkt skridskor så gick jag och jenny upp till busshållsplatsen så tog hon bussen hem och jg tog bussen till nacka forum med pontus. Fast han gick av vid ektoprsC.
Iallafall, trevlig pojke är han! även fast han kastar snöboll på mig nr vi åker skridkskor..
Men iallafall. Jag träffade hanna på gina och shit, hon är den enda människan som inte förändras. älskar den kvinnan och insåg att jag behöver henne mer än vad jag trott.
hon har liksom alltid funnits där fast vi inte har snackat någonting.
Men hon skulle spinna så jag for hem efter ett tag.
Men jag vaktade min lillebror lite, sen kom min syster hem och tog över.
Det har väl vart allt?
hannis och jag, woop
( oseriös, jag har inte så stor näsa. )
TÄNK ATT JAG ÅKTE SKRIDSKOR I DET DÄR, SAAJK!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0