gudarnas skymning.

DATUM: 2012-02-29 | TID: 16:04:56 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Godeftermiddag.
Det är varmt idag, jag och moa gick utan jackor! omg fattar ni !??!?!?!
Det kändes som vår, man frös inte ens...
Men iallafall.
Moa åkte precis, hon skulle träna och vara lite hurtig.
Fattig som jag är har jag inte köpt gymkort än, men det kommer!
Just nu sitter jag med mina feeeta högtalare och lyssnar på astronomia. så sjukt skön låååt!
älskart.
Men iallafall, Moa kom hit och jag packade lite. Sen åkte vi hem till min mor och hämtade min skinnjacka, ziperall och converse. lite underkläder och släppte ut min katt.
juste, vi åt pommes före också.
goodt.
Nej men för er som inte vet ska jag till Romme med min älskling imorgon.
Kul ska det bli! Men ingen bloggning tror jag..
Eller jo ska göra tidsinställda med den där listan.
orkar egentligen inte den men det går.
min dator skakar, aaah omg.
igår fick jag en xperia, wiieh. Nej men pappas gamla, så fick och fick. Jag frågade om jag fick den och jag fick den. Och nu har jag comviq också. Som typ resten av sverige har. Så nu kan jag messa med folk hihi.
Messade sönder igår, jag kommer bli skadad av det...
Jag somnade vid typ tolv tror jag? Första gången jag sover hemma på typ.. länge.
Aja, tråkigt inlägg men nöj er föfran.
vet inte vad jag gör.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0