Give me wings so i can fly

DATUM: 2012-02-29 | TID: 19:30:03 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Älskar den här låten. Härlig röst säger jag bara woop.
Sitter hos Moa, kom nyss hit. Hon städar, är lack på att mina kläder ligger överallt.
Gulle, hahah.
Ska som sagt slagga här och imorgon halv sju blir det ROMME!
Är så sjukt jävla äckligt taggad.
Tänk alla killar. Seriöst, åååh.
Och sen ska vi äventyrsbad och bowling på lördag, sen kupolen på söndag.
Gosh, vad kul.
Är inte bäst på att åka skidor, det blir den femte gången jag gör det men det kommer nog bli bra.
M-m.
Såhär ser jag ut när jag leker med hanna. Gör min söta kungaröst på bilden.. om ni har sett hey baburiba så fattar ni varför jag gör bulldog.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0