Facebook Status Sak

DATUM: 2012-02-11 | TID: 21:18:13 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
  • Zack Jacobsson - En kille som går i min skola, och som jag INTE är skyldig pengar.
    Simon Ström - Jätte snäll, söt kille! :)
    Linn Plinzz Ostkaka Nordlander - En tjej som vågar vara sig själv, + på det :d
    Anna Rossbrei - Väldigt sööt brud, bra på fotboll :)
    Simon Passard - kort kille, haha. Nej men, väldigt snäll ^^
    Beatriz Sanchez - åh, får mig alltid skratta på spanskalektionerna ! Snygg
    Michelle Alexandra Bill - ?
    Rasmus innebandy Ericsson - Snygg , lite fjortis, kille
    Alisa Forselius - Snäll tjej som jag har chattat med några gånger, söt  :)
    Moa Goran Lindbärj - ?
    Nicki Jelleryd Andenberg - Haha, har typ minnen från när jag var 6 år och vi lekte med tamagotchi.. :') Söt tjej !
    Alice Stenberg - ?
    Freddi Paasikivi - Vet inte riiiktigt vem du är, men du verkar lyssna på bra musik osv :)
    Sosso Passard - Simons lillebror, sööööt !
    Jonathan Howard Gunnarsson - Vem? :o
    Ture Falk - åh, en supersöt rolig kille , inte blyyyg :)
    Fannie Solstråle Wirmen - ?
    Hanna Rohlin - Gick i min klass i 2 år, nice tjeeej
    Axel Josefsson - HEJ AXEL !!
    Walle Öhrnström - haha, walleeeeee :') Nej men, Go' kille.
    Amanda Wikström - Firade nyår med, snäääll och söt :)
    Lindus Brundin - ?
    Josephine Lindblad - ?
    Tor Egelius - Oj, Davids och isaks kompis tror jag. Haha :') söt iallafall ^^
    Elin Wallberg - Gick på ung med något år... Jäääätte söt :D
    Tom Hageus - Lilletoooom ! Hah, snäääll och man får låna kontrollen på cod, weiho
    Agnes Andersson Johansson - Barndomsvän
    Mickis Malmström - Oj, HEJ HUMORN ÄR PÅ TOPP ;) haha, skrattar alltid åt/med dig :')
    Kristina Grundén - Tjej som går i min skola, fick smaka burn av, snääääll och söööt som ska behålla sin hårfärg :D
    Simon Gripen Uddberg - ?
    Paulina Östlund - Gick i mitt lag, bra i mål :)
    Ebba Agild - Gick i min klass, jättesnäll fick alltid jobba med på NO:n , hahah
    Aron Snelhäsdt - ?
    Hannah Carlsson - Går i min skola, söt
    Jonte Grevskopan - min homie. <3
    Nina Strumpälskaren Lalulu - ?
    Hanna Schröder - HANNISEEEN! Min brud!
    Alicia Näslund - Pratglad människa( +1 ),  snäääll! :)
    Veronika Leckne - Söt och glad tjej :D
    Ebba Odenman - Går i min skola (?)
    Leonard Eklund - p12 lol
    Emma Saila - Åh, min lilla dvärg <333333
    Matilda Ahlberg - ?
    LuddeSan ChippChopparn Litnäs - Söt kille, skojar inteee ! jättesnäll , söt kotte :')
    Selina Arrieta Zuniga - Oj, tjej som man aaalltiiid skrattar med ! stora tuttar och snygg :)
    Molly Relden - Oj, MUFFLONFÅR !
    Dennis Sönnerberg - Har vart med en gång, jättesöt och snäll som fasiken :D
    Felicia Berg - Felleleleica, lång som sjuhelvete. söt :D
    Elinore Ekström - Snygg brud
    Denice Herregutten Jakobsson - Haha... har grymt mycket minnen med dig om man tänker efter. saknar dig faktiskt, men väldigt snäll och herreguuud vad snygg !
    Jocke Koivisto - ?
    Karin Odenman - tjej som alex "kaxade" med på buss
    Emilia Isaksson - Vet vem du är med aldrig sett dig trorja..
    Jessica Wolf - Gick/Går i mitt lag. haha så många har slutat så vet inte om du går kvar.. Väldans snäll iafall :) SÖÖT! :D
    Linus Karlsson - hej
    Mikaela Hollgren - MICKISEEEN TJOLAHOOP ! WEHIO! . aja, tjej man alltid kan snacka med och betyder väldigt mycket, finns alltid gummsimunsanfdadf <3
    Ebba Feldhoff - Gick i mitt lag , typ träffat på bussen och i forum några gånger. Söt och snäll ! :)
    Moa Håkans - MIN GULLEMUMS! Åh, du är obeskrivlig...
    Elsa Törnqvist - Söt tjej, går i myrsjö :)
    Erik Ribbnäs - gammal raggsocka weihoooo, hahah
    Erika Andersson - ?
    Carro Viseth Velasquez -Min carro. Föralltid
    Rasmus Nolbratt -?
    Karl Holmsten - ?
    Meja Brandelius - Väääldigt snäll och söt :) verkar glad
    Max Hellström -  Helt saaajk, 2009 var det? Åh, vad vi var close alltsåå.. skön kille. <3
    Emelie Velcie - skrattglad tjeeje
    Ellinor Nyberg - Älskar dig
    Christoffer Olofsson - ?
    Emma Trotzig - olivers haff. Nejmen, ahhahahhahahha
    Moa Ett Enhörning Lindholm - Felicias kompis, :)
    Linn Sörensen - gudomlig målvakt! söööööööt
    Da Nai - typ känner inte
    Simon Lundgren - Supersnäll!
    Filippa Myhrén - Tjej i skolan :)
    Natalie Wild - Supersöt!
    Helene Schreber - Gick i mitt lag, jättesyng att du slutade, supersnäll verkligen. snygg
    Elliott Vallsätter - Haha, c o o l kille :')
    Lina Kramer - Jättesnäll och söt tjej :)
    Vilma Lindstedt - väldigt snäll tjej , vad jag vet hehe :)
    Klara Lundgren - Gick i min spanksa grupp, smart ! :D
    Sixten Ambros -  går i min klass,en av mina bitches
    Niklas Rämgård - min number one bitch. Nej men, du är så jäävla härlig! sjukt rolig och mysig att krama.
    Maja Goude - Hejsan det är arne har du trosor på dig? ;)
    det var alla, skrev ? på dom jag inte vet något om.. pusshej!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0