Engelska

DATUM: 2012-02-22 | TID: 08:35:49 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Sitter på engelskan, kom typ 10 minuter försent så det blir inge läxförhör för mig. WOOOPA!
Eller, jag hade faktiskt pluggat till det så egentligen inte så farligt. Engelska är ämnet jag är nästbäst i så hihiiihihi.
Igår bloggade jag knappt för min syster hade internetet hela dagen. Vi har såndär 3sticka så att... Jajamen.
Men vem tror att hon pluggar liksoom? MEn endooo.
När jag kom hem så gick jag ut med hunden och sen mötte jag elina vid bussen och då åkte vi till TC. Först gick vi in på donken, sen punktshop, sen gick vi till en annan donken och satt där ett tag. Sen gick vi till shock, ja. Det är typ det. Sen åkte vi hem... Sen käkade jag, sen så satt jag med pappsens telefon. Snackade med moa i tele, lyssnade på musik och chattade med marcus. mer chillerill kan det inte bli :) Jag mår så jävla bra just nu världen, så jääävla bra!
klickbarbild på en ful jävel och jag

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0