Dagen

DATUM: 2012-02-22 | TID: 21:25:54 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Jo, jag kom hem från skolan. Träffade jenny. vi lekte typ käkade pringles.
Sen åkte hon hem.
Men ialalfall
Imorgon är det torsdag. Jag hatar torsdagar. Segaste schemat , du skojar inte...
Men efter det ska jag träffa min efterlängtade Hannah Vau.
Henne har jag saknat måste jag säga... Shiit längesen mannen.
Det var hon som jag spenderade sommaren med, som fick mig att alltid vara så sjukt glad.
vet inte vad som hände, det sa typ poff när skolan började...
Men aja. Det ska bli hur mysigt som helst att bara vara med hannis.
Jag bloggar mer då, det har hänt mycket skit idag som jag bara inte orkar med helt enkelt.
men vadå bekymrad min?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0