chillerill

DATUM: 2012-02-18 | TID: 19:53:50 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
TJENARE MIN BLOGG!!!!!!!!!
nej men, goddag.
Vart ska man börja?
Man börjar med fredag dårå.
När jag hade slutat gick jag hem ett tag tills moa, hanna och mikaela kom till mig :)
Dom kom bara innanför dörren, sen drog vi till sickla och köpte smuuuthie och moa köpte en glass på donken.. tjockis. Fast jag kom på att jag köpte en pommes, så jag kanske inte ska säga något...
Whatever.
Sen behövde jag ta bussen hem för att vara barnvakt till min lillebror. Efter att jag hade hämtat honom på dagis så gick vi till en lekplats och åkte rutschelkana och typ lekte i snön, treevligt!
Men sen ringde pappa och sa att han hade glömt sina nycklar, så då fick jag dra hem min lillebror och sen när jag var hemma så satt jag mig vid datan en liten stund, tills hanna och moa kom :) Mickis hade gått och blivit barnvakt som vanligt så hon kommer snart...
Men efter att vi hade typ lyssnat på musik och dansat som gaaalna så gick hannis hem och käka. Moa fick titta på när jag åt , sen åkte vi hem till moa och jag fick middag där igen. Shit är typ fortfaradne mätt mina mannar ;o
men senare kom hanna och mickis, mer än så hände det inte .. jag slaggade hos moa osv.
Lördag

jag vaknade hos moa som vanligt... sen gick vi upp och hämtade pringles, sen gick vi och la oss igen och snackade i hennes tempur säng.. dör vad skön den är!
Vi fotade lite sen drog jag till min efterlängtade jenny.
vi bakade, spelade läskiga spel och kelade med hennes iller.
Kärlek till chilldagar.
har typ stressmage också, buhu. :c typ magkatarr weiho!

det var då min helg, ska ta det lugnt nu på kvällen så min mage blir bättre.. jävla cp saker alltså.
ville gå ut men jaja.

juste , ny profilbild @ faceboook!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0