Yooo!

DATUM: 2012-04-22 | TID: 10:12:17 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Ligger just nu i min den säng och är med min vän Moa!
Igår vid 20.00 åkte vi och träffade majaaaa!
Härlig brud där, min maja damdumdomdum.
Vi hittade först lite godis som vi sedan åt på bussen.
Vi tänkte bussluffa, men ingen av oss orkade så vi kom typ till sickla.
Först satt vi inne på willys och dog lite för oss själva,
sen när vi gick ut så hittade vi en kundvagn.
g som vi är tiwp jaow.
Vi skulle egentligen träffat oscis men oscis var inne på östermalm
så man ba åh gangster.
Men vi gick runt och luffade lite sen åkte vi back hooome!
Vi kom hem vid halv tolv tror jag,
så naiz!
( Bilder kommer till inlägget snart, vänta bara men moa håller på med min phone..)
PEACE!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0