wabbawabba

DATUM: 2012-04-01 | TID: 20:09:21 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Godenafton !
Jo nu är det såhär att jag fick värsta rycket på att ta tag i bloggningen igen nu när min design snart är klar och hela faderullan, så here we go!
Tänkte börja berätta lite om min helg, så nu kör vi.
Fredag:
Det började med att när moa hade slutat så kom hon hem till mig och vi hade det tjiiill! Nej men det tog inte lång tid förens vi gick upp till grillen och käkade pommes. pommeeeeezh <3
iallafall, Vi gick hem till mig iallfall och hämtade datorerna och sen fick vi skjuts hem till moa av min älskade pappsen. När vi var hemma hos moa var vi där ett tag och snacka om.. en sak, hahahahha ni vill itne veta!
Men senare kom Stella! En 5årig tjej som vi också skulle sitta barnvakt åt senare på kvällen. Men hon ba poff dök upp vi ba auhuehauhe.
Mne iallfall, vi lagade lite mat osv sen gick hon hem.
Men vid 6 igen så gick vi till Stella och skulle sitta barnvakt till henne och hennes lillebror Viktor!
Fan vadm ysiga barn jag skojar inteeeee.
Vi gjorde inte mycket, käka godis titta film lekte, ni vet standard..
Sen somande dom, och då somnade typ moa också efter ett tag.
Då foreveralonade jag med min mobil, men den är zöt.
Nej justej ag satt och spelade sims också :o
Men vid 01:00 kom deras föräldrar, då fick vi 200 spänn var. så jävla värt, moneymoneymoney.


Lördag
Vaknade hos moa, as always, vi sminkade oss, käkade frukost, standard morgon ni vet.
Men senare drog vi hem till mig och åkte till forum med min mor, för vi skulle nämligen köpa converse till mig! (y)
Tänkte köpa ett par oranga men nejnejenejnej inga oranga converse, blä.
Det blev ett par turkosa, wie!
Dom var också fina, hihi. Älskar starka färger ..
Men efter vi hade köpt conversen drog vi oss hem till mig igen, jag och moa cpade oss hemma hos mig, jag sov lite och hon typ.. jag vet inte vad hon gjorde medans..
Men när jag vaknade var jag fett sur. Det är jag typ alltid när jag vaknar. :c
Men senare runt 19:00 så drog jag och moa med min mamma och köpte pizzooor!
mums.
Vi käkade pizzorna sen fick vi skjuts till Alex, kalle och erika ! :)
(trillingar)
Först så tjillade vi lite sådär , eller jag venne.. vi typ snackade lite och sen kom Johan och Daniel! Åh, mysiga grabbar ni skojar inteee !
Men vi typ öste musik i hela huset och hade hur jävla kul som helst.
Vid 22:00 tror jag? Kom ebba, helene och alisa :)
Brudarna , wuuhu
så vi dansade typ hela natten, satt på massa gamla goa' låtar..
DET STÅR PLAYER I PANNAN! dör. haha
Men jag blev hes. ente bra, och jag försökte mig på jumpstyle. Omg ingen vacker syn , jag kan verkligen inte. alla andrak unde, inte jag . ensam ..
Men när helene, alisa, daniel, och ebba hade dragit så försökte vi sova, men det gick inte.
För det var några som inte kunde hålla käften. Så vi somande vid halv 6 och vaknade vid 7. bästaa
Söndag
Som sagt, vaknade halv sju. Har vart trött hela dagen, så jag stack senare och har bara sovit och käkat. Peace out bre ! nej men venne, åh jobbigt inlägg..
Som sagt, desigenn är klar snart så håll ögonen öppna! ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0