Sorrysorrysorry!

DATUM: 2012-04-21 | TID: 08:09:52 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Jag startar direkt att berätta om min fredag, vilket började med att
jag åkte in till forum vid ett och träffade Elina och Selle där!
Saknade människor.
Aja, Elina shoppade lite gaaalet sådär medans jag och selle tittade på
och fick hjälpa henne osv.
Det var väldans skoj, mycket snack hihi.
Men efter ett tag så drog selle, så jag och Elina satt kvar i biblioteket och snackade ett tag :)
Vid 16:00 åkte vi hem till mig för att jag skulle byta om till träningen,
och efter ett tag så kom Moa som hade vart på thaimassage!
Men så jag bytte iallafall om till innebandy, och sen GICK vi till innebandy träningen.
GICK.
Det var väl mysigt på sitt sätt!
När innebandyträningen var slut så GICK jag hem igen i det där skitvädret,
då var man ensam dessutom!
Men det var ganska skönt ändå måste jag säga,
typ rensa huvudet lite med frisk luft, tjooho
Senare på kvällen när jag kom till Moa
så snackade vi lite om vad som skulle göras osv,
hiihihihih.
Men runt tio tiden så gick vi ut och träffade oscar, filip och någon glömt bort vad han hette ! ;o
Roliga grabbar, riiiktigt roliga!
Men jag åkte hem när alla andra åkte hem,
mainstream som jag är..
Nej men så jag kom hem vid halv tolv ungefär, sen gick jago ch la mig på en gång.
Är så sjukt trött hela tiden känns det som..
Ente bra ente bra.
Aja, ha det bäst nu och hoppas eran fredag var awesome!
PEACE



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0