OJOJOJ!

DATUM: 2012-04-24 | TID: 15:49:57 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Har knappt bloggat idag! Inget skrivinlägg iallafall, hehee..
Men jag var nyss och hämtade ut medicin mot mitt öra, mysigt.
Örondroppar eller vad det nu är, hoho
Lyssnar just nu på dansa, pausa. Untsuntsuntsunts
Livet är så jävla bäst för mig just nu! Just precis nu.
Vet inte varför, har fått typ glädjeasak...
Haha!
Försökte iallafall gå till skolan imorse, eller blev tvingad av min pappa..
Men sen så sa typ lärarna att jag skulle till vårdcentralen så kör på ba!
Har hörselgånginfektion.. Jippiiii!
blä :c
Såg på million dollar baby idag också,
jag grät inte. Hej manlig, tss (a)

Igår så gjorde jag inte så mycket annat än att vara hemma,
jag snackade typ bara telefon med min vän marcus för han var också sjuk.
sååå jag typ sov och snacka telefon.
Hihiii.
Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med,
så ni får ha det superb! (y)
PEACE


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0