ohnooo

DATUM: 2012-04-28 | TID: 11:42:03 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
INTE BLOGGAT PÅ 2 DAGAR!!
SOOO SORRY !
Har haft fullt upp med att göra ingenting..
Nej men har behövt ta't lite lugnt, fixa lite i skolan osv.
Men nu blir jag igång med bloggandet igen!
Nu är jag taggad på det igen, så nu blir det brabrabra
Snart ska jag och Moa åka till ingarö och vara barnvakt åt min fasters son och dotter.
Ska bli grymt mysigt, sen när vi kommer hem ska jag käka, och efter kanske dra ut..
Vi får se!
Igår var jag och Moa med Jonte, Ronja och ett litet tag Helenis, Calle, Ruben och Joel!
Det var väldgit mysigt, men senare ppå kvällen var jag och moa bara hemma och tittade på the notebook med min mor. Haha moa grät, :')
Inte jag, nejnejnej. Fast både jag och moa har sett den förut!

Dom andra dagarna har jag bara tjillerillat, ingen ork till något..
Fast nu mår jag prima igen!
Så ni får ha det så braaa, så hörs vi senare
Åh, juste.
VILKET JÄVLA VÄDER!! ÄLSKVÄÄÄÄÄRT! SOMMAAAAAR


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0