Jo..

DATUM: 2012-04-18 | TID: 09:43:49 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Jo, nu är det såhär att jag känner att jag bara gör ett inlägg på morgonen och ett på kvällen,
men jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om på vardagarna om jag ska vara helt ärlig.
Så jag tänkte köra på en lista igen, listan som jag har försökt göra 3 gånger nu tror jag...
Men nu ska jag fanemig ta och lyckas!
Så nu kommer det komma 1 inlägg på kvällen, 1 på dagen och 1 på kvällen.
Så stay cool!
Börjar nu på en gång ;)

Dag 1: En bild på en person du umgås ofta med

Dag 2: En bild på någon du älskar

Dag 3: En bild på någon i din familj

Dag 4: En bild på en konstig tid i ditt liv

Dag 5: En bild som är gammal på dig själv

Dag 6: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge

Dag 7: En bild som du aldrig lagt upp

Dag 8: En bild på en person som du saknar

Dag 9: En bild på någon i din släkt

Dag 10: En bild på någon du tycker är väldigt snäll

Dag 11: En bild på en person du kan berätta allt för

Dag 12: En bild + 5 fakta om mig.

Dag 13: En bild på dig och någon klasskompis

Dag 14: En bild som påminner dig om gamla tider

Dag 15: En bild på en person som du vill vara med

Dag 16: En bild på dig själv

Dag 17: En bild som är ovanlig

Dag 18: En bild på din fritid

Dag 19: En bild på en person som är snygg

Dag 20: En bild på dina närmaste

Dag 21: En bild på en person som alltid ställer upp för dig

Dag 22: En bild på en tid du saknar

Dag 23: En bild från i somras

Dag 24: En bild som gör dig glad

Dag 25: En bild på en person som alltid gör dig glad

Dag 26: En bild på någon/några du alltid har roligt med

Dag 27: En bild som du alltid skrattar åt

Dag 28: En bild som är tokig

Dag 29: En bild som är ny på dig själv

Dag 30: En bild på någon du aldrig kommer släppa taget om


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0