En lista, jippiii!

DATUM: 2012-04-24 | TID: 12:51:58 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Eftersom jag har fått så många nya läsare
som antagligen inte läst min blogg så länge,
så tänkte jag göra en lista så att ni får "lära känna" mig bättre!
Wooho!


10 Frågor om dig själv
Ditt namn? - Ida Elin Elizabeth Thelberg
När fyller du år? - 21 Juni
Vad har du på dig just nu? -  Favoritleggings, Moas tjocktröja och Gina linne! ;)
Vilken årstid är bäst? - Sommaaar!
Vad tycker du mest om hos dig själv? -  Mina ben :)
Vad är du bra på? - Hm.. Att stå i mål antar jag !
Vem älskar du mest på denna jorden? - La Familia. ( Moa och Jenny medräknas i den)

Telefon/mobil
Vem ringde du senast? - Johan
Vem ringde dig senast? -  Marcus
Vem smsa till dig senast? - Marcus
Vem smsa du till senast? -  Marcus

Övrigt
Är du hungrig just nu? - Jaaaa som satan
Vad är klockan nu? - 12:49
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? - Facebook, blogg, Watch million dollar baby online, Keelas blogg ! :)
Hur mår du? Kanon!
Kärlek
Har du ett förhållande? - Noope
Har du nån gång slagit någon? - Inte påriktigt i en fight eller hur man säger..
Har du lekt med någons känslor? -  Inte lekt.. eller.. jag vet inte :c
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande oftast ! 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Haha nej

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0