Dagen

DATUM: 2012-04-03 | TID: 22:03:19 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
yo sweets'!
Dagen blev bättre än väntat. Trodde det skulle bli en sjukt seg, ni vet sådär ganska värdelös dag.
Men ikke!
Okej, i skolan hände det ett och annat, men jag hade det grymt trevligt med alla fina vänner ändå!
Och efter skolan så åkte jag, Moa, Alex, och Kalle hem till mig för att hämta träningskläder och skor.
Sen gick vi till hemköp och köpte lite tuttifrutti rings, åh favoritgodiset
Efter det åkte vi hem till Alex och Kalle, dom bor ju tillsammans.
Hemma hos Alex var också Erika och Filippa!
Men vi käkade, fick typ aggrodAmP.
Jag provade en hollister tröja också!
Shit, tuttarna typ exploderade!
Men nej, jag ska inte köpa en hollister.
Om jag är helt ärlig,
tycker jag att det är som att säga " hej, jag är som alla andra "
om man köper en..
Men ja, dom är snygga.
Synd att alla har såna bara...
Back to the day.
Lite senare, vid 18.00 så åkte Jag, alex moa och kalle och mötte upp Johan!
Efter det cyklade vi till träningen, Alex tittade på träningen
men Moa cyklade hem.
Nu ligger jag här i min mysiga ziperall och ska sova.
Så ni får ha det bäst!
Puss

dagens outfit, wuuhu

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0