bara för att jag kan

DATUM: 2012-04-02 | TID: 10:32:39 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
1. Är du singel? Yez
2. Bästa killkompis? Johan, han finns alltid där.
3. Bästa tjejkompis? Moa och Jenny. Föralltid
4. Röker du? Nej.
5. Fullständigt namn: Ida Elin Elizabeth Thelberg
6. Födelsedag? 21 Juni
7. Är du helsvensk? Svenniz
8. Om inte - vad är du? Svenniz 
9. Vem ringde dig senast? Mor
10. Vem smsade dig senast? Moa
11. Vem kramade du senast? Alex tror jag
12. Vem pussade du senast? Moisen <3<3<3<3<3
13. Roligaste personen du vet? Moa , kan skratta åt henne hur mycket som helst
14. En snygg kille? axel hagel 
15. En snygg tjej?  Julia berg 
16. Vem träffade du senast & vart någonstans? Moa kom hem till mig efter skolan. eller fattar inte
17. Ögonfärg: Grönaa
18. Vem såg du senast? moder
19. Har du någonsin förlorat en vän? Ingen som har dött, men ja tyvärr
20. Vad åt du senast? apel.
21. Vad drack du senast? te
22. En vacker person: Jenny Löf
23. En snäll person: Hanna Schröder
24. En gullig person: Johan Wersktröm
25. En jobbig person: william forsman, åh
26. En konstig person: moa håkans, zärbarn
27. En med magrutor Niklas Rämgård
28. När skrattade du senast och varför? åt en meme , wie 
29. När grät du senast och varför? jag grät senast över "honom".  börjar tro att jag är lite fjunis
30. Vill du ha ditt ex tillbaka? ibland.. if you know what i mean. 
31. En du saknar: Selina Arrieta
32. Ditt humör just nu övertrött
33. Hur många vänner har du på facebook? 940
34. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? dunno
35. Har du skilda föräldrar? jaaaaaap
36. Hur många syskon har du? 3
37. Din favoritfärg: Bruntz
38. Nån du vill träffa: moa, typ
39. Äckligaste du vet: zuccini! eller hur det nu stavas, blä
40. Godaste godiset: tutti frutti rings <3
41. Godaste läsken: chockacola
42. Har du någonsin brutit mot lagen? hihihihihija 
43. Är du kär just nu? vissa säger, men enligt mig så är jag inte det..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0