badöfjba!?

DATUM: 2012-04-17 | TID: 21:32:34 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
NU DAMPAR KOMMENTARERNA OCKSÅ!?
Åh herre. Det började med att Moa hade kommenterat inlägget på morgonen, och sen har en annan läsare från facebook också undrat varför jag inte accepterar kommentarerna...
Blogg.se visar inte mina kommentarer jag har fått, så det är rätt så jobbigt om jag får säga det själv!

Aja, idag var jag inte med Jenny för den saken var sjuk, tyvärr :(
Men Moa kom hem till mig efter hon hade slutat!
Vi spelade lite gitarr, jag sjöng lite...
Haha!
Juste, jag ska få godisförbjud i ett år.
WISH ME LUCK!!
Vet forfarande inte vad jag ska få, men någon sak och inte pengar tror jag..
hoppas, HOPPAS på ett PS3 eller xbox!
Men nu måste jag sova, annars kommer jag inte orka gå upp imorgon bitti
PEACE


Bild från Instagram, som jag heter idthe på ! :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0