Tjenare bloggen.

DATUM: 2011-11-21 | TID: 07:41:05 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Det blev inte så misslyckad kväll igår iallafall,
Jenny ringde upp på skype så gick vi ut och träffades.
När jag kom hem Skypade jag med Marcus och Julia.
Trevligt var det iallafall. c:
Jenny och jag gjorde inte så mycket,
vi gick runt och snackade asmycket.
Fyfan vad jag skrattade.
Den här helgen ska jag vara hemma
och då jävlar blir det röj!
Nej men jag ska fan utnytja den här helgen ,_,
Just nu iallafall sitter jag och har kammat håret,
kom på att jag börjar 08:55
och inte 08:00 så jag ska sitta rastlös ett tag.
Sen ska håret plattas osv...
Har ingen bild pga webben typ har cpat. d:
spongebob <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0