Silent Hill & The Eye 2

DATUM: 2011-11-27 | TID: 01:08:43 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Tjenare soffpotatisar och soffbacons!
Jag åkte hem till Jenny och nu sitter jag i hennes soffa
och chattar med marcus och tittar på när hon spelar minecraft.
Trevligt jag har det.
Mihi, nej men mhmhmmmhmhm c:
Vi såg på 2 skräckfilmer ,
Silent Hill och The Eye 2
Sjukt bra filmer må jag säga.
Vi åt sips också, gott.
och lite lösgodis, också gott.
Jej men nu ska jag vara ännu mer social
med marcus, och titta ännu mer när
jenny spelar.
Woopwoop,
Btw, Silent hill får 4/5 av mig.
Den blev lite tråkig i typ mitten av
filmen, men den blev bäääst senare!
The Eye 2
Den får 3½ av 5 från mig
för jag trodde den skulle vara
bättre än den va,
och ibland var den bara
allmänt cp.
Men sånt kan ju gillas också?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0