Ny header snart.

DATUM: 2011-11-16 | TID: 18:53:46 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Snart kommer det ny header, det är alldeles för många som tror att jag är topless på bilden när jag sitter i poolen x_x
Aja, min dag..
Först så förväntar man sig att sluta klockan tre, men nej. Skulle självklart på elevtid. kuk, D:
Fick sitta och skriva klart en sak på svenskan, fast det tog kanske 5 minuter sen så stack jag.
Jag drog till Carro och Emma, har inte vart med dom på skitlänge. Helt sjuuuukt !
saknat dom.
vi satt mest och geekade gaia. Haha orkar inte..
vi skrattade iallafall mycket.
Sen gick jag hem och snart ska jag och mamma åka och köpa hårfärg!
åh, vill färga nunuunnu men måste vänta till på lördag.. </3

ajajjajajaj är glad över att jag får färga över huvutaget..
Haha orkar inte med den här epicnessen!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0