Jävla rubrik.

DATUM: 2011-11-18 | TID: 08:07:33 | KATEGORI: Ida | 2 Kommentarer
Fan, jag kommer missa den där extra saken jag va kallad till för biologi.
Försov mig, det kommer innebära att jag måste stanna efter skolan
Åh, helvete jävla åhååhååhåhåhh. Snooz knappen borde fan inte finnas.
Men jag tänkte att jag kan göra det på lunchen istället, eftersom jag ändå inte äter?

erkänn smart ô_ô
Jaja, nu sitter jag och äter frukost.. och måste dra till skolan.
image description
Bild från bilen påväg hem i Lördags.


Jag dör för den här låten, eller nej. Men fan vad den är bra,
brukar inte gilla sånthär, men den där är undantag c:

Kommentarer
Postat av: ching chong, turriis

jag slutar vid lunch idag :3

2011-11-18 @ 08:52:18
Postat av: ching chong, turriis

jag slutar vid lunch idag :3

2011-11-18 @ 08:52:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0