Hatar idol.

DATUM: 2011-11-11 | TID: 20:54:15 | KATEGORI: Ida | 2 Kommentarer
Vadfan är det för jävla mening med programmet!?
Samma sak med true talent, åååh så onödiga </3
Eller tråkiga snarare sagt.
Aja, ska inte klaga.
Ska vara mer positiv har jag bestämt mig för. HIHI wish me luck..



Just nu sitter jag och lyssnar på musik, dom andra tittar på idol.
Fml, och alla andra mina kompisar tittar också på idol
Inte carro och emma men dom är inge roliga </3
Jodå, dom är jättkeuliga.

En seriöst bild på mig kommer.
Prepare, fast man ser ingenting av mig. Kanske därför jag tycker bilden är okokokoko?




Kommentarer
Postat av: Anonym

idol suger

2011-11-11 @ 21:02:11
Postat av: Elina

Men hallå! Du satt ju och tyckte det var asbra uppe i dalarna?

2011-11-18 @ 23:37:38



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0