har vart upptagen,

DATUM: 2011-11-28 | TID: 17:55:15 | KATEGORI: Ida | 1 Kommentarer
tills nu, för nu har jag gjort alla sysslor.
Hihi, först när jag kom hem gick jag ut med hunden,
och sen så gick jag och hämtade broder på dagis,
och sen dess har jag lekt med honom.
I ca 2 timmar, det har vart lite kuligt men
han fattar ju liksom inte hur man leker riktigt än, hehe..
Men det är mysigt ändå, att bara stå och dansa asmycket
och höra hans skratt.
Antar att jag dansar fult men endooo?
Aja, har inte så mycket mer att skriva.
William är i lvl 46 på wow, det har jag fått höra ca 20 gånger
minst..
write that up, please.
blött hår..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du nån?

bästa som har hänt dig?:D

Är du nöjd med dig själv?

Gillar du Justin Bieber ?

vart skulle du resa om du fick åka vart du vill?

favorit film? :D

Favvo årstid?

Tror du på Gud eller någon annan högre makt?

Favorit blogg? :)

2011-11-28 @ 18:22:48



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0