fredag

DATUM: 2011-11-25 | TID: 22:51:49 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Okej, min fredag:
Efter skolan tog jag och moa våra hundar och gick en promenad. Trevlans,
sen tog vi och lämnade min hund eftersom jag bor så nära skolan,
och sen så hämtade vi oliver eftersom han slutade typ 20 i tre,
så då gick vi in med hunden i skolan och oliver fick hålla hunden.
Hahha omg det finns inte roligare snubbe!
Senare så åkte vi hem till mois, först tittade vi på en sugig film och sen typ brottades
moa och oliver bara och jag låg unders i slagsmålet :c
Kul vare iallafall.
Kunde seiröst inte sluta skratta..
Men sen behövde oliver dra hem till sin kompis och käka där,
och han sa att vi skulle träffas efter med hans kompis också.
Hahahahah sen när moa och jag skulle laga mat,
shit vad hennes pappa är klockren. Sätter på ; Oooh, ooh vad det är skönt att va naken!
hardcore där.
Så iallafall så åkte vi  dit, men då ringer han och säger att han inte kan dra ut.
(adhd damp fick jag)
Så moa hann typ inte göra någotnting med mikaela och hanna så hon drog heeem,
och jag drog till mickis , hanna och oscis. träffade anton haffman och tobias och.. david tror jag han hette.
Vid 22:00 så åkte jag hem, myket trevligt iallafall.
Fick slut på pengar på mobilen också , woopwoop Q_Q
Omg vadj ag är trött. ska dricka pepzi, shushu.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0