Svaren

DATUM: 2011-12-09 | TID: 07:31:00 | KATEGORI: Ida | 0 Kommentarer
Anonym
Gillar du nån?
bästa som har hänt dig? :D
Gillar du Justin Bieber ?
vart skulle du resa om du fick åka vart du vill?
favorit film? :D
Favvo årstid?
Tror du på Gud eller någon annan hög makt?
Favorit blogg? :)
Svar
Jag vet inte om jag gillar honom, det är komplicerat :c
Bytte skola, nya umgänget c:
Nej.
Japan ^^
Favorit filmen är nog.. barnhemmet. Hehe ..
Sommar, c:
Nej, men jag tror man återföds^^
www.caty.nu ! :o
Anonym
hur många läser din blogg?
Svar
Det är olika varje dag, runt 40-80 läsare (:
Haschbob
Din parfym luktar bajs, vart köpte du den? <3333
Svar
HAHA omg 20 kr på dollar store, min extra parfym xd
Anonym
tips på bra blogar? :)
Svar
www.caty.nu, fokis.se, kan typ inge mer bloggar :c
Fem snabba <3<3
1 varför färgade du ditt hår svart?;)<3
2 e du kär i nån?;)<3
3 vilka är dina bästisar?;)<3
4 vem e du kär i?;)<3
5 vem tycker du är bäst i världen förutom dig sjäv?;)<3 kraam bästa bloggläsaren:D<3<3
Svar
1 för att jag va så jääävla trött på min hårfärg och behövde nytt, det är mörkbrunt btw c::
2 nej, inte än.. men snart är jag nog!
3 har bara en, jenny löf.
4 -
5 Oj, jävligt svår fråga :c Haha, nej men min lillebroooooor c:
Klara!
Ofta du känner Moa Håkans?
är inte hon lite random?
Svar
Jo, hon är lite random. Men hon är fortfarande underbar!
Anonym
Bh storlek?
Svar
Olika från affär till affär, men på HM 75C
och på New Yorker 80B osvosv...
Svarade itne på några snuskiga frågor, hiihih

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0